Er budget og tid en hindring i forhold til en stor julekalender?

Det behøver ikke være en hindring for at få god og effektiv julemarkedsføring.
Vi gentager succesen med en multi-julekalender, hvor virksomheder af alle størrelser og art har mulighed for at deltage med blot én låge.


Alle funktioner & fordele fra Solo kalender på låge-basis. Bestil inden d. 20. oktober og vær med i lodtrækningen om en lækker præmie til lidt ekstra hygge i julen.
kr. 499 pr./låge – intet administrativt besvær – nem og produktiv markedsføring.

5 grunde til at være med i en online-julekalender:

  • Spred kendskabet til din virksomhed, produkter/ydelser
  • Få tilmeldinger og udvid din kundedatabase
  • Støt dit salg, tiltræk folk til din fysiske butik
  • Sæt dine produkter og ydelser i fokus
  • Boost trafikken til din webside

Derudover finder du mange andre muligheder for at skabe gode kunderelationer og komme tættere på dine forretningsmål. Vi har set en enkelt låge, der tiltrak lige så mange relevante tilmeldinger på én dag som en solo-kalender gjorde i løbet af alle 24 dage.

Hvordan fungerer det?

Når du køber en eller flere låge(r), er du med i en multi-kalender, der sammensættes af flere virksomheder, som også deltager på låge-basis.

Den bedste og nemmeste løsning for:

  • Mindre og enkeltmandsvirksomheder
  • Virksomheder med et enkelt arbejdsområde – f.eks. tømrer, revisor, frisør
  • Virksomheder med begrænset tid og/eller budget til rådighed

Ved bestilling afgiver du dine ønsker om placering – lokalt, branche-relateret eller tilfældigt. Selvom vi ikke kan garantere, at alle ønsker bliver opfyldt, vil vi førsøge at gøre det og sørge for mest meningsfuld for både virksomhed og brugere blanding af virksomheder. Du leverer logo, billede/videomateriale og indhold til lågen; så sørger vi for resten. Du kan ikke selv vælge design eller bestemme dage, hvor du vil eksponeres. Vi oplyser herom, så snart kalenderen er komplet.

Specifikt:


  • Brugere spiller om dagens præmie, som du udlover
  • Neutralt juledesign efter vores bedste skøn
  • Alle deltagende virksomheders logoer vises på kalenderes forside
  • Dit logo vises alene på de dage, som er tilkøbt
  • I deler alle tilmeldinger, der er indkommet før 1. december (kalenderens start)
  • Du er "eneejer" af tilmeldinger, der er indkommet på dine dag(e)
  • Automatisk vinderudtræk (du godkender)
  • Generel statistik for kalenderen og separat for virksomhedens dage
  • Ekstra: Målrettet Facebook-annoncering på hver kalenderdag

Så hvad venter du på?

Find ud af, hvad du vil opnå med din deltagelse. Definér præmien og slip din fantasi løs på dine produkter og ydelser. Bestil en eller flere låg(er)/dag(e). Send os dit logo og dagens indhold... så er du med og klar til at opsamle tilmeldinger til dit nyhedsbrev og hilse på nye kunder. I deler desuden alle sammen tilmeldinger, der er indkommet før kalenderens start. Vi tager os af alt det tunge og administrative. Kun 499,- (+moms) pr. låge! Kniber det med at finde på godt indhold til din låge, tilbyder vi naturligvis at producere det for dig. Det kan ikke være nemmere!

HUSK! Deadline for bestilling af låger er d. 20 oktober

Du betaler ikke, før vi bekræfter dine dage. Bestiller du inden d. 20 oktober, deltager du også i lodtrækningen om en lækker præmie, som bliver udtrukket d. 1. november blandt virksomheder, der deltager i din kalender.

Udfyld formularen med dine oplysninger; så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Dine fordele med os:

Én producer sørger for ensartede sammenhænge mellem alle kampagnens materialer, både visuelt og konceptuelt.
Brugernes opfattelse af din virksomhed afgøres af det første indtryk, de får af din kampagne. Forbrugere i dag er smarte nok til at se, at en given kampagne er produceret af forskellige producere. Det kan mærkes og ses i designet selv og på de inkonsistente budskaber og fokus. Så husk, at det første indtryk er svært at slette. Med os får du et ensartet og konsistent produkt, som spreder budskabet ens og opfattes ens via alle kampagnens elementer. 

Du får alle fordele ved indholdsbaseret markedsføring med i din kampagne. 
Du har sikkert hørt det før: I dag handler markedsføring om at engagere og inspirere brugere, og til dette formål er indhold det bedste format. Vi sætter indholdsbaseret markedsføring på højkant. Når vi har hele kampagnen i perspektivet, kan vi kvalitetssikre produktion af relevant og værdifuldt for forbrugeren indhold, som er konsistent igennem hele kampagnen, på tværs af formater og platforme. Vi binder det kommercielle og de menneskelige værdier sammen til engageret og underholdende indhold, som rammer (og dækker) de behov og interesser, der optager dine brugere.  

Du vil vide nøjagtigt, hvilke handlinger brugeren foretog med dit indhold.
Generelt leverer indholdsbaseret markedsføring markant bedre resultater end traditionel markedsføring. Vi har udfordret os selv ved at sætte tallene over branche-benchmark og forhøjede standarder til effektmåling på din kampagne. Mulighederne for det har vores tidligere kampagner bevist. Vi ved, hvilke KPI’er sådanne kampagner skal måles efter, og – hvad der er mere vigtigt – så ved vi også, hvordan de kan opnås. Ud over de traditionelle målinger som f.eks. visninger og klik, implementerer vi en række custom engagement-målinger, der tillader at se nøjagtigt, hvilke reelle handlinger brugeren foretog på dit indhold. Vi går kort sagt dybere end f.eks. gennemsnitlig tid på siden, som kun fortæller, at brugeren har åbnet siden og scrollet lidt ned. Om hun efterfølgende har brugt to timer på at se TV og ikke har slukket computeren, siger tallet intet.  

Du får førstehåndsviden og sparring om kampagnens udformning og afvikling.
Vi er helt ærligt interesserede i, at din kampagne leverer de resultater, som du forventer, og helst mere til. Derfor arbejder vi dedikeret og koncentreret på netop dine mål. Ingen overfladiske løsninger.
Indholdsbaseret markedsføring er stadig en ny, men meget lovende form, som vi tror bliver den nye standard om ikke så længe. At følge med og være på forkant med udviklingen er ikke blot professionel ære, men også et stort ansvar, som vi tager alvorligt, og vi vil derfor være med dig i hele kampagnens levetid. Vi stiller al vores viden og 17 års erfaring med alle markedsføringsformer til rådighed, hvad enten det angår kreative idéer, koncept, strategisk planlægning, afvikling eller formidling. Du kan regne sikkert med os.

Du kan genbruge alle materialer!
Du kan frit bruge alt indhold, vi producerer for dig år efter år. Det er bl.a. en kæmpe fordel ved indholdsmarketing. Du kan bruge indholdet på din egen hjemmeside eller blog, på andre annonceringsplatforme, vende tilbage næste år – vi gemmer alt.

Nu handler det om Jul, men skab værdi i din øvrige markedsføring resten af året

Vi kan yderligere hjælpe med:

Alle former for grafisk produktion til tryk og web.

Annoncer, bannere og mobilvenlige landingssider.

"Evergreen" – altid aktuelt indhold.

Videoproduktion

Interaktive spil/quizzer/test til online-konkurrencer og bruger-engagement.

PPC-kampagner - Betalt annoncering, herunder Native annoncer.

Indholdsformidling.

...og meget mere, spørg endelig :)

KONTAKT

Telefon: 71 65 36 98
Mail: jul@mkstudio.dk
CVR: 28614314