Prøv en indholdsbaseret julekalender – ram de behov og interesser, der optager dine brugere og skab hermed værdifulde resultater for både dig og dem.
Er budget og tid begrænset til en stor julekalender?
Med blot én låge kan du være med i en professionel julekalender, hvor virksomheder af alle størrelser og art nu har mulighed for at deltage.
* Demoer er simplificerede originalversioner, der kan give dig en indsigt i og inspiration til dine muligheder. De inkluderer ikke nødvendigvis netop det indhold, der var i originalerne, heller ikke alle virksomheder eller præmier gengiver originaler.
* Tidskrævende produktion; skal bestilles så hurtigt som muligt og senest to uger før kalenderstart.
Lad os hjælpe dig med den rigtige løsning. Udfyld formularen med dine oplysninger; så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Fremgangsmåden er simpel. Vi kontakter dig for at få afklaret dine behov, ønsker og muligheder. Du leverer kildemateriale efter aftale. Vi leverer køreklart produkt og tager os af alt det tunge. Betaling sker ved indgåelse af aftale. Nemmere kan det ikke være :)
Én producer sørger for ensartede sammenhænge mellem alle kampagnens materialer, både visuelt og konceptuelt.
Brugernes opfattelse af din virksomhed afgøres af det første indtryk, de får af din kampagne. Forbrugere i dag er smarte nok til at se, at en given kampagne er produceret af forskellige producere. Det kan mærkes og ses i designet selv og på de inkonsistente budskaber og fokus. Så husk, at det første indtryk er svært at slette. Med os får du et ensartet og konsistent produkt, som spreder budskabet ens og opfattes ens via alle kampagnens elementer.
Du får alle fordele ved indholdsbaseret markedsføring med i din kampagne.
Du har sikkert hørt det før: I dag handler markedsføring om at engagere og inspirere brugere, og til dette formål er indhold det bedste format. Vi sætter indholdsbaseret markedsføring på højkant. Når vi har hele kampagnen i perspektivet, kan vi kvalitetssikre produktion af relevant og værdifuldt for forbrugeren indhold, som er konsistent igennem hele kampagnen, på tværs af formater og platforme. Vi binder det kommercielle og de menneskelige værdier sammen til engageret og underholdende indhold, som rammer (og dækker) de behov og interesser, der optager dine brugere.
Du vil vide nøjagtigt, hvilke handlinger brugeren foretog med dit indhold.
Generelt leverer indholdsbaseret markedsføring markant bedre resultater end traditionel markedsføring. Vi har udfordret os selv ved at sætte tallene over branche-benchmark og forhøjede standarder til effektmåling på din kampagne. Mulighederne for det har vores tidligere kampagner bevist. Vi ved, hvilke KPI’er sådanne kampagner skal måles efter, og – hvad der er mere vigtigt – så ved vi også, hvordan de kan opnås. Ud over de traditionelle målinger som f.eks. visninger og klik, implementerer vi en række custom engagement-målinger, der tillader at se nøjagtigt, hvilke reelle handlinger brugeren foretog på dit indhold. Vi går kort sagt dybere end f.eks. gennemsnitlig tid på siden, som kun fortæller, at brugeren har åbnet siden og scrollet lidt ned. Om hun efterfølgende har brugt to timer på at se TV og ikke har slukket computeren, siger tallet intet.
Du får førstehåndsviden og sparring om kampagnens udformning og afvikling.
Vi er helt ærligt interesserede i, at din kampagne leverer de resultater, som du forventer, og helst mere til. Derfor arbejder vi dedikeret og koncentreret på netop dine mål. Ingen overfladiske løsninger.
Indholdsbaseret markedsføring er stadig en ny, men meget lovende form, som vi tror bliver den nye standard om ikke så længe. At følge med og være på forkant med udviklingen er ikke blot professionel ære, men også et stort ansvar, som vi tager alvorligt, og vi vil derfor være med dig i hele kampagnens levetid. Vi stiller al vores viden og 17 års erfaring med alle markedsføringsformer til rådighed, hvad enten det angår kreative idéer, koncept, strategisk planlægning, afvikling eller formidling. Du kan regne sikkert med os.
Du kan genbruge alle materialer!
Du kan frit bruge alt indhold, vi producerer for dig år efter år. Det er bl.a. en kæmpe fordel ved indholdsmarketing. Du kan bruge indholdet på din egen hjemmeside eller blog, på andre annonceringsplatforme, vende tilbage næste år – vi gemmer alt.
Alle former for grafisk produktion til tryk og web.
Annoncer, bannere og mobilvenlige landingssider.
"Evergreen" – altid aktuelt indhold.
Videoproduktion
Interaktive spil/quizzer/test til online-konkurrencer og bruger-engagement.
PPC-kampagner - Betalt annoncering, herunder Native annoncer.
Indholdsformidling.
...og meget mere, spørg endelig :)